تجارت الکترونیک , بازاریابی و افزایش فروش ,
1036 بازدید

بازاریابی درونگرا
بازاریابی دیجیتال یا بازار الکترونیکی اکنون در حال پیشرفت است برای این منظور باید با اصطلاح بازاریابی درونگرا که یکی از اصطلاحات رایج در بازاریابی دیجیتال است آشنا شویم .
در ابتدا به تعریف بازاریابی درونگرا میپردازیم :(( inbound marketing
ای نوع بازاریابی شکلی از بازاریابی است که موقع معامله مشتری با مدیر کسب و کار یا مدیر برند ، گفتگو از طرف مشتری شروع میشود .
به ذکر مثال بیشتر متوجه این نوع از بازاریابی میشوید
به عنوان مثال شما صاحب یک برند هستید و یک مشتری به سراغ شما آمده تا از شما خرید کنید . اگر مخاطب در درون خود حس کند که او به سراغ شما آمده است و شما به سراغش نرفته اید این نوع بازاریابی از نوع درونگرا یا به اصطلاح جاذبه ای است .
این اصطلاح که اولین بار توست ست گادین به کار برده شد . جالب است یادی از گفته های مفهومی ست گادین در این باره بشنوید
آیا به توجه مردم نیاز دارید ؟
برای این کار 2 راه وجود دارد :
یا باید کاری کنید که توجه آنها به شما جلب شود .
یا توجه آن ها را بخرید .
اولی فکر بیشتر میخواهد دومی پول بیشتر ...میتوانید حدس بزنید که دومی بیشتر انتخاب میشود .
یا ست گادین در مورد بازاریابی محتوا این چنین گفته است :
به نظر من بازاریابی محتوا ، تنها شکلی از بازاریابی است که باقی مانده ؛ تاریخ مصرف سایر شیوه ها گذشته است .
برچسب ها بازاریابی درونگراست گادینبازاریابی دیجیتالبازار الکترونیکیInbound Marketingبازاریابی محتوابازاریابی درونگرا چیست
نظرات ارسال شده