تبلیغات

ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 43
  • بازديد ديروز : 32
  • بازديد کننده امروز : 13
  • بازديد کننده ديروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 75
  • بازديد ماه : 1,688
  • بازديد سال : 16,178
  • بازديد کلي : 16,178
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.230.1.126
  • مرورگر :
  • سيستم عامل :

راهکارهای افزایش فروش آنلاین

 

امروزه بازارهای آنلاین با استفاده از راهکارهای متفاوت اقدام به فروش کلان محصولات خود در سایت ها و شبکه های اجتماعی میکنند . کسی هم که اقدام به تاسیس یک فروشگاه آنلاین در کنار فروشگاه واقعی میکنند قطعا هدفش فروش بیشتر محصول و سود بالاست .

اما برخی سایت ها در این راه موفق نمیشوند چرا که اصول ورود به این بازار را به طور کامل رعایت نمیکنند و فقط به تبلیغ های فراوان و بی اثر فکر میکنند .

در این مقاله چندین راهکار برای مدیران فروشگاه های اینترنتی برای شما ارائه میدهیم .

راهکارهای افزایش فروش آنلاین

 

  • در توصیف محصولات خود صادق باشید
منظور از این راهکار جلب اعتماد مشتریان است . وقتی برخی افراد که از محصولات شما علم کافی دارند در صورتی که در توصیف محصول خود اغراق کنید قطعا اعتمادشان به سایت شما از بین خواهد رفت . به طور کلی از ادعایی که از عهده اش برنمیایید نکنید . این ادعاهای اغراق آمیز رفته رفته مشتریان شما را می کاهند .
  • بخشی از سایت را به کامنت های کاربران در سایت اختصاص دهید
وقتی کاربری از شما خرید میکند و رضایت کامل از محصول شما دارد در زیر محصولات شما رضایت خود را از محصول اعلام میکند . اگر این کامنت ها در صفحه اول سایتتان در معرض دید نباشد بقیه کاربران آن را نمیبینند . در گوشه ای از سایت مثلا در قسمت سایدبار قسمتی برای آخرین دیدگاه های کاربران اختصاص دهید .
  • از پیشنهادات ویژه با مدت محدود استفاده کنید
قطعا تخفیف یکی از اهداف مشتریان در خرید آنلاین است . وقتی محصولی را با تخفیف ویژه در مدت محدود بگذارید حتما توجه مشتریان را جلب خواهید کرد و آن محصول فروش بیشتری خواهد داشت .
  • در صورت ممکن تضمین برگشت وجه را در فروش خود داشته باشید
این نکته در خرید آنلاین بسیار مهم است و به مشتریان خود اعلام میکنید که از محصولات خود مطمن هستید و آنقدر مطمن هستید که اگر مشتری از محصول راضی نباشد وجه آن را به مشتری برمیگردانید .
  • فعالیت زیاد در شبکه های اجتماعی
در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، توئیتر ، اینستاگرام ، تلگرام و غیره محصولات خود را معرفی کنید و از هرکدام که ممکن است لینکی به صفحه محصول خودتان درست کنید . به طور مثال در تلگرام یک کانال ایجاد کنید و عضوگیری کنید و از تمام نقاط کشور عضو ثابت داشته باشید تا محصولتان در تمام نقاط به مردم معرفی شود .
  • کاهش پیچیدگی های فرآیند پرداخت
بسیاری از مشتریان بعد از سفارش کالا انقدر به صفحات مختلف برای پرداخت هزینه کالا هدایت میشوند که دست از خرید برمیدارند و برای خرید به سایت دیگری مراجعه میکنند . کاری کنید که بعد از سفارش به صورت ساده به صفحه پرداخت برود و هزینه محصول را پرداخت کند .
  • افزایش روش های پرداخت
استفاده از چندین روش پرداخت حداقل 3 روش پرداخت کمک شایانی در فروش قطعی محصولاتتان خواهد کرد . بسیاری از مردم کار با درگاه های بانکی آنلاین را بلد نیستند و برای این منظور دوست دارند از روش کارت به کارت یا واریز به حساب هزینه محصول خریداری شده را پرداخت کنند . همچنین بیشتر از یک درگاه بانکی استفاده کنید که در صورت مشکل در یکی از آنها کاربر بتواند از درگاه دیگری پرداخت را انجام دهد .
  • استفاده از تصاویر با کیفیت مناسب
وقتی چند تصویر خوب از نماهای مختلف از محصولتان ارائه کنید مشتری میتواند به صورت شفاف محصول خود را انتخاب کند و با سایر محصولاتتان مقایسه کند و بر اساس سلیقه خود خرید را انجام دهد .
  • ارسال جی میل انبوه
Gmail یک ابزار کاربردی است که اکنون بسیاری از مردم از آن برای تبلیغات استفاده میکنند . چرا که وجود یک تا دو میلیارد کاربر در آن محصول شما به افراد زیادی معرفی میشود . کلمات کلیدی خود را پیدا کرده و با آن کلمات اقدام به ارسال جیمیل انبود کنید .
  • فروش خود را با دستگاه های گوشی موبایل بهینه کنید
امروزه اکثر مردم یک گوشی هوشمند همراه خود دارند که با استفاده از آن به تمام سایت ها و فروشگاه ها دسترسی دارند . در صورتی که فروشگاه شما در موبایل به خوبی نمایش داده نشود قطعا اکثر مشتریان خود را از دست خواهید داد . در صورت امکان یک اپلکیشن موبایل با سیستم اندرویدی و آی او اس طراحی کنید و به مشتریان خود ارائه دهید .

بازاریابی درونگرا

بازاریابی دیجیتال یا بازار الکترونیکی اکنون در حال پیشرفت است برای این منظور باید با اصطلاح بازاریابی درونگرا که یکی از اصطلاحات رایج در بازاریابی دیجیتال است آشنا شویم .
در  ابتدا به تعریف بازاریابی درونگرا میپردازیم :(( inbound marketing 
ای نوع بازاریابی شکلی از بازاریابی است که موقع معامله مشتری با مدیر کسب و کار یا مدیر برند ، گفتگو از طرف مشتری شروع میشود .
به ذکر مثال بیشتر متوجه این نوع از بازاریابی میشوید
به عنوان مثال شما صاحب یک برند هستید و یک مشتری به سراغ شما آمده تا از شما خرید کنید . اگر مخاطب در درون خود حس کند که او به سراغ شما آمده است و شما به سراغش نرفته اید این نوع بازاریابی از نوع درونگرا یا به اصطلاح جاذبه ای است .
این اصطلاح که اولین بار توست ست گادین به کار برده شد . جالب است یادی از گفته های مفهومی ست گادین در این باره بشنوید
آیا به توجه مردم نیاز دارید ؟
برای این کار 2 راه وجود دارد :
یا باید کاری کنید که توجه آنها به شما جلب شود .
یا توجه آن ها را بخرید .
اولی فکر بیشتر میخواهد دومی پول بیشتر ...میتوانید حدس بزنید که دومی بیشتر انتخاب میشود .
بازاریابی درونگرا از نظر ست گادین
یا ست گادین در مورد بازاریابی محتوا این چنین گفته است :
به نظر من بازاریابی محتوا ، تنها شکلی از بازاریابی است که باقی مانده ؛ تاریخ مصرف سایر شیوه ها گذشته است .

درباره ما

بورس , خرید سهام بورس , ثبت نام در بورس , اخبار بورس , تابلو بورس تهران , بورس آگاه , تالار بورس , کار اینترنتنتی , درآمد , سرمایه گذاری , آموزش سرمایه گذاری در بورس