خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
خانه / آموزش کسب درآمد از اینترنت / تاییدیه جمع در بازاریابی عصبی

تاییدیه جمع در بازاریابی عصبی

تاییدیه جمع در بازاریابی عصبی یکی از روش های بازاریابی عصبی در وب سایت تایید جمع می باشد . مثلا اگر در سالن همایش فردی وارد سالن شود و بقیه برایش بایستند ما هم ناخواسته بلند می شویم .

خیلی از تصمیمات ما در خرید متاثر است از دیدگاه دیگران ٬ بنابراین مهم هست که در وب سایت تان این حس را در بازدید کننده ایجاد کنید که افراد دیگری وجود دارند که قبلا به این سایت مراجعه و از آن خرید کرده اند .

درباره ی مرتضی محسنی

مطلب پیشنهادی

۱۲ بهترین ایده های کسب و کار کوچک در ایران

اقتصاد ایران یک اقتصاد مختلط و متغیر است که فضای باز زیادی برای انواع فعالیت‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *